-
Instrucțiunea 116/15.12.2015 privind reglementarea
condițiilor pentru încheierea actelor adiționale în vederea
prelungirii duratei de implementare a proiectelor POSDRU
-
Instructiunea 115/03.12.2015 privind reglementarea
conditiilor pentru incheierea actelor aditionale in vederea
prelungirii duratei de implmenentare a proiectelor POSDRU.
-
Instructiunea 113/04.11.2015 privind procesul ce trebuie
urmat de către beneficiarii proiectelor finanțate prin
POSDRU ale căror proiecte se finalizează in luna decembrie
2015, conform prevederilor Art. 56 din Regulamentul CE nr.
1083/2006, in vederea solicitării sumelor din cererea de
lichidare a plăților pentru proiect.
-
Anexe
-
Clarificari
-
Instrucțiunea 112/20.10.2015 privind termenele limita de
depunere a cererilor de rambursare și a cererilor de plată
in vederea închiderii Programului Operational Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013.
-
Instructiunea 111/15.10.2015 privind solicitarea
prefinantarii de către beneficiarii proiectelor finanțate
prin POSDRU, in cadrul cererilor de propuneri de proiect nr.
169-190
-
Instructiunea 109/16.09.2015 privind termenele limită de
depunere a cererilor de rambursare și a cererilor de plata
în vederea închiderii Programului Operațional Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013.
-
Erata la Instrucțiunea nr. 108/11.05.2015
privind
implementarea proiectelor finanțate în cadrul DMI 3.1.
Promovarea culturii antreprenoriale.
-
Instructiunea 108/11.05.2015,
cu privire la implementarea proiectelor finantate
in cadrul DMI 3.1 “Promovarea culturii antreprenoriale”.
-
Instructiunea 107/11.05.2015
privind implementarea proiectelor finanțate în cadrul DMI 6.1.„Dezvoltarea
economiei sociale“
-
Instrucțiunea nr. 106/07.04.2015
privind implementarea proiectelor finanțate în
cadrul DMI 6.1.„Dezvoltarea economiei sociale“.
-
Instructiunea nr.
104/18.03.2015
privind
reglementarea aspectelor referitoare la procesul de contractare si de
modificare a contractelor de finantare POSDRU.
-
Anexe
-
Instructiunea nr. 103/18.03.2015
privind
reglementarea aspectelor referitoare la procesul de monitorizare a
implementarii contractelor de finantare POSDRU.
-
Anexe
-
Manual
ActionWeb
-
Instructiunea
nr. 102 bis/19.12.2014
pentru modificarea
Instructiunii nr. 102/17.12.2014
cu privire la modalitatea de depunere a documentelor justificative
aferente cererilor de rambursare/cererilor de plata.
-
Instructiunea
nr. 102/17.12.2014 cu privire la modalitatea de depunere a
documentelor justificative aferente cererilor de rambursare/cererilor de
plata.
-
Instructiunea nr.99
privind reglementarea si clarificarea modalitatii de
interpretare a bugetului detaliat
-
Anexa1
-
Anexa2
-
Instrucţiunea
nr. 97 privind aplicarea prevederilor OUG nr.
29/2014
-
Anexe
-
Instructiunea nr. 95
privind reglementare procedurii de
conciliere cu beneficiarii de finanţare nerambursabilă în cadrul
proiectelor POSDRU.
-
Anexa 1
-
metodologia de conciliere
-
Instructiunea
nr.94
privind
modul de
înlocuire a partenerilor în cadrul proiectelor finanţate
prin POSDRU 2007-2013
-
Instructiunea
nr. 92 privind contractarea proiectelor pentru care au
fost aprobate cereri de finanţare în cadrul cererilor de
propuneri 123-165
-
Instructiunea
nr. 91
pentru aplicarea memorandumului privind
deblocarea proiectelor finanţate prin Programul Operaţional
Sectorial Devoltarea Resurselor Umane 2007–2013, ale căror
contracte de finanţare erau în vigoare anterior datei de
01.01.2011 şi cărora li s-a aplicat în mod eronat art. 34
din Legea 284/2010
Metodologia de conciliere
-
Instructiunea nr. 90
privind corectarea erorilor materiale
aparute la nivelul modificarilor contractuale
-
Instructiunea nr. 87
privind documentele justificative din esantion aferente fiecarei cereri de
rambursare depuse in cadrul proiectelor grant/strategice finantate prin
POSDRU 2007-2013
-
Anexe
instructiune
-
Instructiunea nr. 86
privind
clarificarea unor aspecte legate de actele aditionale intocmite în baza
Instructiunii nr. 83/2013.
-
Instructiunea nr. 85
privind clarificarea unor aspecte legate de implementarea
proiectelor finantate prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013 (valoarea activităţilor transnaţionale, valoarea
activităţilor externalizate, cheltuielile externalizate/subcontractate,
cheltuielile efectuate la finalul perioadei de implementare a proiectului
sau după finalizarea proiectului) -
Instructiunea
nr. 83
privind modul de rambursare a TVA
nedeductibila
eligibila
-
Anexa 1
-
Anexa 2
-
Anexa 3
-
Anexa 4
-
Anexa 5
-
Instrucţiunea nr. 82
privind implementarea mecanismului
decontarii cererilor de plata, însoţită de Anexele 1-7
-
Anexele 1-7
-
Instrucţiunea nr. 80
privind metodologia de aplicare, de catre AM/OI POSDRU, a
Ordinului Ministerului Finantelor Publice nr. 1520/2013 pentru aprobarea
Procedurii de aplicare a prevederilor art. V din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 50/2013.
-
Instructiunea
nr. 79 privind aplicarea prevederilor Ordinului ministrului fondurilor
europene nr. 1120 din 15.10.2013. pentru procedurile simplificate aplicate
de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente
structurale, obiectivul "Convergenta".
-
Instructiunea nr. 78 pentru reglementarea modului de calcul utilizat la
finalul implementarii proiectului, privind validarea cheltuielilor de tip
FEDR.
-
Instrucţiunea nr. 77
privind regimul şi modul de procesare al unor cereri de
rambursare aferente proiectelor finanţate prin POSDRU 2007-2013 (prin care
se defineşte cererea de rambursare suplimentară şi se permite transmiterea
de către beneficiar după încheierea implementării proiectului a maxim două
cereri de rambursare intermediare înaintea cererii de rambursare finale)
Clarificarea
nr. 1
-
Instrucţiunea nr. 76 privind stingerea creanţelor bugetare rezultate din
nereguli prin modalitatea deducerii din valoarea eligibilă a cererilor de
rambursare ulterioare
-
Instructiunea nr. 74
pentru clarificarea instructiunii nr. 71 - privind reglementarea modului de
diminuare a finantarii nerambursabile in cazul nerealizarii indicatorilor
si/sau a grupului tinta.
-
Instrucțiunea
nr. 73
privind documentele justificative din eşantion aferente fiecărei cereri de
rambursare depuse în cadrul proiectelor grant/strategice finanţate din POS
DRU 2007-2013, însoţită de
anexe.-
Anexe
-
Instructiunea nr. 71
pentru reglementarea modului de diminuare a finanțării
nerambursabile în cazul nerealizării indicatorilor și/sau a
grupului țintă.
-
Anexa
-
Instrucţiunea
Directorului General nr. 68 - retrasa
Instrucţiunea nr. 68
privind incadrarea expertilor in cadrul proiectelor grant/strategice
finanţate din POSDRU 2007-2013 a fost retrasă.
-
Instrucţiunea Directorului General nr. 67
privind publicarea Registrului Plăţilor la nivelul AM POS DSRU şi a Registrului
Cererilor de Rambursare la nivelul Organismelor Intermediare pentru beneficiarii
proiectelor cofinanţate din Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007 – 2013
-
Clarificări nr.2 privind Instrucţiunea DG AMPOSDRU nr. 63
privind modificarea/completarea unor documente de raportare
utilizate de beneficiarii de finanţare nerambursabilă în cadrul proiectelor de
grant/strategice finanţate prin POSDRU 2007-2013
-
Clarificări privind Instrucţiunea DG AMPOSDRU nr. 63
privind modificarea/completarea unor documente de raportare
utilizate de beneficiarii de finanţare nerambursabilă în cadrul proiectelor de
grant/strategice finanţate prin POSDRU 2007-2013
-
Instrucţiunea nr. 65
privind aplicarea prevederilor Ordinului
ministrului afacerilor europene nr. 1050 din 29.10.2012 pentru procedurilor de
atribuire aplicabile beneficiarilor privaţi de proiecte finanţate din
instrumentele structurale, obiectivul "Convergenţă"
-
Instrucţiunea nr. 64
privind limita zilnică şi săptamânală maximă, care poate fi
decontată pentru un expert în cadrul proiectelor grant/strategice finanţate din
FSE în cadrul POSDRU 2007-2013
-
Instrucţiunea nr. 63
privind modificarea/completarea
unor documente de raportare utilizate de beneficiarii de finanţare
nerambursabilă în cadrul proiectelor de grant/strategice finanţate prin POSDRU
2007-2013
-
Instructiunea nr. 62
privind modificarea/completarea unor documente de raportare utilizate de
beneficiarii de finanţare nerambursabila în cadrul proiectelor de
grant/strategice finanţate prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007 – 2013
-
Instrucţiunea nr. 61
privind verificarea cererilor de rambursare din cadrul proiectelor finanţate din
POSDRU şi
comunicatul referitor la modificarea gradului de risk
-
Instructiunea nr. 60 bis
pentru completarea Instructiunilor AMPOSDRU nr. 41 si nr. 60.
-
Instructiunea nr. 60
privind modificarile
contractuale aferente externalizarii echipei de management si expertilor din
echipa de implementare
-
Instrucţiunea nr. 59
privind modul de
raportare a listelor de achiziţii necesare implementării proiectelor
finanţate prin POSDRU 2007 - 2013.
-
Instrucțiunea
nr. 58
de completare a
Instrucțiunii
nr. 57
privind
instituirea Registrului unic al cererilor de
rambursare, de
restituire a TVA
si
al
cererilor de prefinantare aferente proiectelor finantate din POSDRU 2007-2013
-
Instrucţiunea privind plata de către AMPOSDRU a contravalorii taxei pe
valoarea adăugată (TVA) plătite, aferente cheltuielilor eligibile
efectuate în cadrul proiectelor finanţate din FSE prin POSDRU -
REVIZUITĂ
-
Anexe instrucţiune - format editabil
-
Instrucţiunea nr. 57
privind instituirea Registrului unic al cererilor de rambursare, de restituire a
TVA şi al cererilor de prefinanţare aferente proiectelor finanţate din POSDRU
2007-2013-
Instrucţiunea nr. 56
privind obligativitatea beneficiarilor POSDRU de a
completa în Actionweb informaţii privind calendarul de desfăşurare a
activităţilor în cadrul proiectelor în modulul „Planul activităţilor” din
Actionweb, conform
Manualului de utilizare Actionweb - Planul Activităţilor
postat pe site-ul
www.fseromania.ro/index.php
,
sub-secţiunea
Instrucţiuni şi alte documente pentru implementare-
Instrucţiunea
nr. 54
privind obligativitatea beneficiarilor POSDRU de a da o declaraţie pe
proprie răspundere privind veridicitatea datelor introduse în ActionWeb aferente
grupului ţintă
-
Anexa 1
-
Instrucţiunea nr.53
privind reglementarea modului de diminuare a finanţării nerambursabile, în cazul
nerealizării indicatorilor şi/sau a grupului ţintă-
Tabelul de calcul
-
anexat în fişierul Excel, în
format editabil, în care beneficiarii vor completa coloanele D şi E.
-
Instrucţíunea
nr. 51
privind clarificarea unor aspecte
privind procedurile de achiziţii publice din cadrul proiectelor finanţate din
instrumente structurale-
Anexa 1
-
Instrucţiunea nr. 47
privind clarificarea unor aspecte referitoare la implementarea
proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 - 2013-
Instrucţiunea nr. 46
privind justificarea apartenentei
persoanelor din grupul tinta la categoriile declarate prin Formularul de
Identificare a grupului tinta-
Anexa 1
-
Instrucţiunea nr. 44
referitoare la clarificarea unor aspecte privind implementarea proiectelor
finanţate prin POSDRU 2007 - 2013
-
Instrucţiunea
nr. 43 privind simplificarea verificărilor
administrative asupra cererilor de rambursare
-
Anexa 1
-
Anexa 2
-
Anexa 3
-
Anexa 4
-
Anexa 5
-
Anexa 6
-
Anexa 7
-
Instrucţiunea 42
- privind obligativitatea
beneficiarilor POSDRU de a raporta prin sistemul electronic ActionWeb
informaţiile privind apartenenţa persoanelor din cadrul grupurilor ţintă la
categoriile previzute în formularul de înregistrare a grupului ţintă
-
Lista 9/01.04.2011: Lista de intrebari frecvente
privind completarea fisierului aferent grupului tinta conform Instructiunii 42
-
Instrucţiunea 41
- privind regulile specifice privind monitorizarea proiectelor pentru
care beneficiarii proiectelor finanţate din POSDRU, au optat pentru
externalizarea totală sau parţială a managementului de proiect.
-
Instructiunea 38 -
privind utilizarea sumelor alocate drept rezervă de contingenţă în
cadrul proiectelor finanţate din POSDRU 2007-2013
-
Instructiunea 36 -
privind aplicarea
regulilor de identitate vizuala POSDRU
-
Instrucţiunea 37
- privind la modul de
înlocuire al partenerilor în cadrul proiectelor finanţate din POSDRU
2007-2013
-
Instructiunea 35 -
privind obligativitatea beneficiarilor, de a asigura documente justificative
privind apartenenta persoanelor din grupurile tinta
-
Instructiunea 34
- privind modificarea formatului
standard al bugetului, anexă la contractul de finanţare
-
Instructiunea 33
-
privind obligativitatea beneficiarilor contractelor
cu finantare din POSDRU, de a comunica AMPOSDRU/OI responsabil
locatia/locatiile
de implementare a proiectului si expertii pe termen scurt care fac parte din
echipa de implementare a proiectului
-
Anexa 1- lista locatiilor de implementare a proiectului
-
Anexa 2- lista expertilor pe termen scurt
-
Instrucţiunea 31
-
privind modul de înlocuire al partenerilor pentru
beneficiarii proiectelor finanţate din POSDRU
-
Instrucţiunea 30
- privind modificarea formatului
standard al cererilor de rambursare şi a anexelor acesteia
-
Anexa 1 - Cerere de
rambursare
-
Anexa 2 - Evidenţa
cheltuielilor
-
Anexa 3 - Raport
tehnic-financiar
-
Anexa 4 - Registru
grup ţintă
-
Anexa 5 - Ghid
completare Evidenţa Cheltuielilor
-
Anexa 6 - Ghid
vizualizare risk
-
Instrucţiunea 29
- privind acordarea prefinanţării
pentru beneficiarii contractelor de finaţare în cadrul schemelor de ajutor de
stat /de minimis aferente Programului Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea
Resurselor
-
Anexa 1 -
Cerere de prefinanţare - ajutor de stat.
-
Instrucţiunea 28
- privind modificarea formatului
standard al bugetului pentru beneficiarii proiectelor finanţate din POSDRU
-
Instructiunea nr.
26 - privind modul de derulare a procedurilor de
achiziţie, în cadrul proiectelor finanţate din FSE prin POSDRU
-
Anexa 1
-
Anexa 2 si
Anexa 3 (format editabil)
-
Anexa 4
-
Instrucţiunea nr. 25 privind modul de aplicare a prevederilor Ordinului
comun al ministrului muncii familiei şi protecţiei sociale şi a ministrului
finanţelor publice nr.1117/2170/august 2010
-
Instructiunea nr. 24
privind
acordarea prefinantarii in cadrul POSDRU
-
Anexe instructiune
(format editabil)
-
Instrucţiunea nr.19
(15.06.2010) privind formatul standard al Graficului estimativ al depunerii
cererilor de rambursare
-
Anexa 1- graficul estimativ al depunerii cererilor de rambursare
(format
editabil)
-
Instrucţiunea nr.17 (09.06.2010) privind modul de întocmire a actelor
adiţionale şi a notificărilor cu privire la modificarea contractelor finanţate
prin POSDRU
-
Anexa 1 - Model Act Adiţional privind modificarea contractului
(format
editabil)
-
Anexa 2 - Model Notificarea privind modificarea contractului
(format
editabil)
-
Instrucţiunea nr.16
(27.05.2010) privind formatul standard al cererii de prefinanţare
-
Anexă instructiune
(format editabil)
-
Instructiunea nr.13 (07.05.2010) privind solicitarea prefinantarii
de catre beneficiari si avansarea prefinantarii primite
partenerilor din cadrul proiectului
-
Anexă instructiune
(format editabil)
-
Instrucţiunea nr.12 (30.03.2010) privind privind plata de către
AMPOSDRU a contravalorii taxei pe valoarea adăugată (TVA) plătite ,
aferentă cheltuielilor eligibile efectuate în cadrul proiectelor
finanţate din FSE prin POSDRU;
-
Anexe instructiune
(format editabil)
-
Instructiunea 5g_9s
(07.07.2009)
privind efectuarea achizitiilor publice necesare implementarii
proiectelor finantate prin POSDRU 2007-2013
-
Anexa 1
-
Anexa 2
-
Anexa 3
-
Anexa 4
-
Anexa
5
-
Instructiunea
4g_8s (15.06.2009) privind completarea
documentului "Evidenta cheltuielilor" care insoteste Cererile de
Rambursare si consultarea categoriei de risc a proiectului
-
Instructiunea 6_7
(18.03.2009) privind achizitionarea
serviciilor de contabilitate pentru contractul de finantare POSDRU
(call: 1-5, 7-16, 6 si 59)
-
Instructiunea 4_5
(30.01.2009) privind depunerea graficului
estimativ privind depunerea cererilor de rambursare pentru contractul de
finantare POSDRU (call: 1-5, 7-16, 6 si 59)
-
Instructiunea 3_4
(23.01.2009) privind achizitionarea serviciilor de
audit financiar pentru contractul de finantare POSDRU (call: 1-5, 7-16,
6 si 59)
-
Instructiunea nr 6 (23.03.2009)
privind
achizitionarea serviciilor de contabilitate pentru contractul de
finantare
POSDRU call 29, 37, 48
-
Instructiunea nr 4
pentru POSDRU call 29, 37,
48 emisa in 10.03.2